Den börsnoterade koncernen behövde en social media manager för globala kanaler i sociala medier som Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Instagram, Flickr, SlideShare, Pinterest.
Det börsnoterade B2B-bolag har ett stort antal kanaler i sociala medier som Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram och YouTube. The Tribe Lounge hjälper till på global nivå.
Ett börsnoterat B2B-bolag behövde ta kontroll över sin närvaro på LinkedIn. Med fräscha idéer, insiktsfull rådgivning, god strategi och genomförande bidrog The Tribe Lounge till stärkt kommunikation.
CERTEGOs varumärke behövde kompletteras samt styras upp under 2016-2017. The Tribe Lounge anlitades som varumärkesansvarig och ledare för marknadsråd.
CERTEGO lanserades som nytt varumärke 2015. The Tribe Lounge levererade webbprojektledning, strategi, struktur, koncept och innehåll till tre webbplatser.
När en låstillverkare, som marknadsför säkerhetsprodukter för hemmet, skulle byta plattform anlitades The Tribe Lounge för projektledning och innehåll.
CERTEGO Group finns i hela Norden. The Tribe Lounge tog fram presentationer i PowerPoint om företaget, varumärket och affärsmodellen för enhetliga budskap.
Egna bilder som speglar företagets erbjudande, vision och värderingar var målet. The Tribe Lounge projektledde fotograferingar som gav extensivt innehåll till bildbanken.
Aptus skulle flytta sin flerspråkiga webbsida till en ny plattform, en mer modern version av Episerver. The Tribe Lounge fick uppdraget att projektleda arbetet.